What's on your 2020 wish list?

:joy::grin::smiley::rofl::smile:

7 Likes

My 2020 wish list? Realistically: a 9mm Glock that will share the same mags with my Mr. Skull AR9 pistol. Yes, LonewolfMcQuade said he’s going to buy a Fucking Glock!! I think my heart quit there for a second, WTF?! :skull_and_crossbones:GOD, WAKE ME FROM THIS NIGHTMARE…

9 Likes

Tupperware sets are addictive

9 Likes

I used to look up to you

5 Likes

At least do a Polymer 80 so it won’t say Glock.

7 Likes

Maybe a s&w m&p in 9mm and some more steel targets to use for fund raiser shoots.

6 Likes

Mister Torgue broke down and bought one so you can too.

8 Likes

Did he approve that shit?

6 Likes

You gotta be aweful short, he’s only 4 feet tall.

9 Likes

:rofl: while your down there…

8 Likes

Interesting idea, I’ll have to check it out…

6 Likes

I owned a Glock 30 sub compact .45 many years ago. I had a rough run with it to the point I could not trust my life to it. Kinda soured my feelings for the brand, even though it was just 1 gun & 1 shithead customer rep. out of millions that were trouble free. When i find one at the right price, I’ll snatch it up.

8 Likes

You have big mitts you would probably like a Glock 21 or FN45 to compliment the 1911s. Plastic is fantastic and its 2020, its not just for dildos anymore!

5 Likes

Definitely looking at the full size Glock. It’ll be housed in the same case w/ my AR9 build.

7 Likes

I kind of want to get a AR15 with a FSP and quad rail

3 Likes

Nope! Just want 1 for mag commonality to keep with my AR9 build. I’ll eat a bullet before buying a 2nd :rofl:

4 Likes

I’d love to have a 10mm AR build to share my Glock with.

7 Likes

That be kick ass!!

6 Likes

@SAK I’d recommend unloading but not offloading idk, what you looking to unload?

6 Likes

@0null00, Haven’t made up my mind yet :thinking: I will post them for sale here first to see if anybody is interested.

9 Likes